ENTREVISTA IRMANDADES DO FALO

Como foron os vosos inicios e a que se debe o voso nome?

Os nosos inicios foron por parto natural salvo o da nosa manager e boneca hinchable Alecia King que foi por cesárea dunha árbore de caucho brasileño.
En canto ao do nome este foi escollido explícitamente por ela debido a que era o único que non contiña consoantes como o “z” e o “x” que son para elas imposibles de pronunciar.

Entón podemos dicir que a xerencia da señora King foi determinante para o éxito do grupo??

Por suposto que non, a nós a verdade é que nos ía millor coa outra manager, xa que exercía de vocalista femenina pero por casualidade, a morte desta, apuñalada nunha voda coincidiu coa chegada ao grupo dun troglodita humpa-lumpa que comezou a exercer a labor de baixista.
E de aí á radio, e da radio ao éxito mundial.


Como levades os éxitos despois de ser estrelas mundiais?

Mal, especialmente o bombardinista David Trastoy que comezou a experimentar con fármacos de deseño, pero os outros membros non nos libramos.
Podemos falar do clarinete Rubén Veiga, que se volveu adicto á empanada de Troita, o percusionista Pablo, adicto ao Pladur polo que pasou 4 semanas nunha UVI Móbil, ou a Baruk Domínguez a regalar calzoncillos por onde pasaba.
Iso por non falar do baixista Bobé, que se volveu adicto á zorza e ás nectarinas.


Isto para vós é un pasatempo ou unha profesión?

O mesmo che digo unha cousa, tamén che digo a outra.
A nós os pasatempos solo nos gustan os do Progreso que traen a solución no mesmo día e non como os da Voz de Galicia que tes que comprar o do día seguinte para resolver o encrucillado de Dario Xohan Cabana.

Que vos pide a xente nos vosos concertos?

Outras tres

Pero poderíase dicir que tomades en serio o da música?

Iso depende de se tomamos unha concepción de seriedade dende o punto de vista empírico ou dende un punto de vista de practicidade materialista.
Se contrastamos a estética de Fubini coa poética musical de Stravinsky asiduo colaborador das Irmandades, comprobamos que ámbolos 2 están errados, xa que a nosa música non se corresponde con ningún dos periodos da historia ( poderíase vislumbrar unha similitude coa salmodia contrapuntística do 1º Renacemento Flamenco, pero é simplemente unha serependia semellante á de Santiago Pemán dando o tempo para que nos entendamos). .En resumo: molamos a dios (segundo o punto de vista da teoloxía de Auguste Comté)
Entón tedes como referente a Santiago Pemán?

Pode ser que si, pode ser que non, depende de se hai maruxía ou forte marexada. E sobretodo ao final dos nosos concertos, cando hai visibilidade regular creando ondas de 4 a 6 metros nos inodoros dos locais.
A parte deste señor temos como referencia a Cañita Brava e a Xil Ríos, Leonardo Dantés, Juan Pardo el Puma e Palestrina (solamente o kyrie).


Como vedes o futuro?

A través da quiromancia e do tarot aínda que tamén abusamos da bola de cristal.
O certo é que somos estrelas, humildes pero estrelas, polo que o noso futuro será unha xigante vermella, unha SuperNova, ou xa por último un Burato Negro, co que finalizaremos a existencia ata a chegada de Pazagras en forma de antimateria e poñendo fin así ao eterno debate entre Compos e Celta.


Pois isto é todo por hoxe, xa o saben, esto son as Irmandades do Falo.

Moi bien, moi bien, moi bien.