ENTREVISTA MONICA DE NUT

Monica de nut "Unha vez pedíchesme unha entrevista, que dixera o que quixera dicir, o que me saira sen tapuxos. Pois aquí está; como boa galega sáeme preguntar!!! aleeeee, e que cada quen que se responda ou que me responda ou que faga o que lle pete!!!"


1.- A primeira vez que cantei foi cos paxaros que aniñaban nos carballos o lado da miña casa!!! e ti? 





 

 
2.- Cando estou contenta canto e cando estou triste tamén. Cando cantas ti? 







3.- Cantando alégranse os corazóns? 


 
4.- Canto ópera porque faime vibrar todo o corpo como se fose un altavoz ou un amplificador de guitarra de rock. Tamén cantando música tradicional coa pandeireta, rock... Pero vibra máis coa ópera. Gústame cantar baixiño, susurrando… jazz, fado…; non vibra tanto o corpo, así como un amplificador, pero pon os pelos de punta da suavidade. Que cantos che gusta máis escoitar? 

5.- Cantar no traballo, ou camiñando pola rua… a sorpresa de escoitar no lugar menos esperado… Cantas pola rua? escoitas cantar no traballo? no mercado? na ducha da veciña de arriba, do veciño de abaixo? a señora trabajando na horta? 
 


6.- As letras das cancións son importantes?










7.- Pódese cantar sen letra ningunha?



8.- Que cancións sabes? cántasme? 

 9.- Cando estou contenta parece que canto cando falo, ou cando lle falo alguén que me gusta moito? pásate tamén a ti? ponse a voz cantarina, non?


10.- Hai xente que parece que fala cando canta… en que se diferencia cantar de falar?



11.- Que voces che gustan máis? agudas, graves, fortes, suaves, infantís, vellas, rotas, claras…

 


 12.- Como é a tua voz? gústache? faite vibrar? ponche os pelos de punta?





13.- Que tal así? córtoche máis as patillas? e o flequillo como o queres?






NON TE CORTES COA ÓPERA ARIA + CORTE DE PELO

Próximamente no lugar máis insospeitado

Bicos!

http://www.monicadenut.com/nut/